ع عالوطن مدونة تحت الانشاء تقدر تقول المدونة لاساتها عالعضم

الثلاثاء، 19 فبراير 2008

كاريكاتير ** قديم

هناك 4 تعليقات:

محمود الدوح يقول...

ازيك يارامى
بجد انا سعيد انى عرفتك

بجد انا اول حاجة عملتها لما روحت يومها انى دورت على مدونتك

ادور على كراكيب مش لاقيك
هو اسم المدونة اللى افتكرتة
بس كويس انك لقيتنى

عامل اية اية اخبارك

طبعا يوم السبت هتبقى موجود معانا
صح ولا اية

ع الوطن يقول...

الحمدلله .. أنا بخير والحمدلله
وأنا أسعد يا أ/دوح بمعرفتك

بخصوص أني لقيتيك .. وأنت دورت عليا
*وملقتنيش*
تصور أنا لقيتك بالصدفة.. يعني ولا دورت عليك ولا حاجة
ببص لقيت مدونتك أحنا ودكهوما قودامي .. فقلت يا محاسن الصدف
*ورب صدفة خيراً .. من ألف مزد كول*


وبخصوص يوم السبت خايف أقولك معاكم تطلع أنت مع دكهوما


هتلاقيني أن شاء الله

Unknown يقول...

السلام عليكم أخي رامي
الله ينور على هامدونة
رائعة وبرشتك قلت كلام كتير لو قعدنا نتكلم سنين ما حنقدر نقول اللي أنت قلته
بجد اكيد حيكون بنا تعاون كبير
وربنا يوفقك

غير معرف يقول...

ليسلم الله اليد التى ترسم صورة الوطن، واللسان الذى يعبر عن حاله،و العقل المشغول باوجاعه